Sinds vele jaren hebben kantoren zich ontwikkeld tot open ruimtes waar collega’s uit alle crossfunctionele teams en -niveaus uw bureau kunnen zien. Volgens een onderzoek van uitzendbureau Adecco geeft een meerderheid van werknemers (57%) toe dat ze hun medewerkers beoordelen op hoe georganiseerd of rommelig zij hun werkplek houden. Uw omgeving beïnvloedt uw concentratie en productiviteit. Als u uw meubels, documenten en mappen de dienst hebt laten uitmaken op uw werkplek, is het waarschijnlijk hoog tijd voor een grote schoonmaak!
Al bijna 60 jaar is DYMO synoniem aan organisatie en helpt ze medewerkers bij het creëren van een veiligere, productievere en efficiëntere werkomgeving. Met een compleet aanbod van labelmakers en labels, ondersteunt DYMO organisaties met een breed scala aan labeloplossingen. Daarnaast heeft DYMO onlangs MobileLabeler™ gelanceerd, een labelmaker die via Bluetooth® en met de gratis DYMO Connect app te verbinden is met uw smartphone. Dit labeltoestel zal u een grote dienst bewijzen tijdens uw grote schoonmaak in 2017.
1. Organiseer uw werkplek:
Het introduceren van processen en procedures is van essentieel belang voor het succes van gelijk welke onderneming, maar het goed organiseren van de eigenlijke werkzaamheden op kantoor wordt vaak uit het oog verloren. Het snel vinden van de juiste mappen en kasten, of het helpen vastleggen van de juiste vergaderruimte zijn enkele voorbeelden. Een goede algemene organisatie en identificatie zorgen voor een doeltreffende manier om de dagelijkse activiteiten op kantoor te vereenvoudigen.
Enkele manieren om efficiënter te werk te gaan en tijd te winnen zijn:
• KLEURCODERING
Gebruik mappen of labels met verschillende kleuren om items op basis van hun doel of inhoud van elkaar te onderscheiden. DYMO® D1 labelcassettes zijn verkrijgbaar in vele verschillende kleuren om uw bestanden op orde te brengen.
• SNELLERE IDENTIFICATIE
Gebruik labels om archieflades, archiefmappen, enz. te identificeren. Gebruik grotere DYMO LabelWriter™ duurzame labels om objecten te labelen die langdurig meegaan, zoals laden of planken, of labels van verwijderbaar papier voor tijdelijke opbergitems.
• NOTIFICEREN
Voorzie materialen, signalisatie- en instructiebordjes van labels om de bewegingen van mensen en bedrijfsmiddelen op een georganiseerde, veilige en comfortabele manier te faciliteren. Deze labels moeten duurzaam, helder en kleefvast zijn voor de verschillende oppervlakken waarop DYMO D1 Duurzame labels perfect zijn aangepast.
2. Vestigingen goed identificeren
Vestigingsbeheer beoogt een goede werking en organisatie van alle aspecten van een vestiging met het oog op een optimale, veilige en kostenbesparende omgeving. Ongeacht hoe de vestiging wordt gebruikt, dienen de structuur en de apparatuur die voor een comfortabele en veilige omgeving zorgen dagelijks onderhouden te worden.
Goede en effectieve identificatie draagt bij aan het
Met Bluetooth-connectiviteit zorgt de DYMO MobileLabeler™ voor eenvoudig labelen met uw smartphone vanaf uw bureau of vanaf welke locatie dan ook. Download gewoon de gratis DYMO Connect app en begin.
3. Volg efficiënt uw bedrijfsmiddelen
Het gebruik van streepjescodes is een algemene praktijk in veel sectoren vanwege de mogelijkheden die het biedt voor het opslaan en organiseren van verschillende soorten gegevens. Gekoppeld aan een database kunnen streepjescodes aanpassingen of terugroepingen versnellen of faciliteren met efficiëntiewinst als resultaat. Maak streepjescodelabels met de DYMO MobileLabeler™ en zorg voor:
DYMO MobileLabeler is compatibel met Windows® 7 of later, Mac OS® v10.4 of later, Android™ 4.4 of later, iOS® 8.0 of later.
DYMO connect is compatibel met Android™ en iOS.
U kunt een Staples-accountmanager bellen op het volgende nummer:
088 45 45 000
U kunt ook het onderstaande formulier invullen. Een van onze accountmanagers zal dan snel contact met u opnemen.