Staples Solutions gebruikt cookies (en vergelijkbare technologieën zoals Facebook Pixels, beacons en Javascript) voor de website om de functionaliteit en bruikbaarheid van de website te verbeteren, om verkeer te analyseren en voor advertentiedoeleinden. Als gevolg hiervan verwerken cookies persoonsgegevens voor verschillende doeleinden. Lees meer over het gebruik van cookies op deze website in de cookieverklaring op www.staplesadvantage.nl. Lees meer over de manier waarop deze website persoonsgegevens verwerkt in de privacyverklaring www.staplesadvantage.nl. Door op de knop 'OK' te klikken of door deze website te gebruiken, geeft u toestemming voor de functie van deze cookies.

Safescan Tijdregistratiesystemen

Delen via:
Safescan

HOE WERKEN ZE?

De intelligente tijdregistratiesystemen van Safescan combineren de nieuwste identificatietechnologieën met uitgebreide beheermogelijkheden. Onze systemen maken gebruik van RFID-toegangstechnologie, van vingerafdrukherkenning of van beide. Dit zorgt voor de hoogste graad van betrouwbaarheid en voor optimaal bedieningsgemak. Hiervan profiteren zowel u als uw medewerkers. Met onze slimme tijdregistratiesoftware kunt u alle geregistreerde gegevens bovendien eenvoudig analyseren en verwerken in uw personeelsgegevens. Hieronder leest u meer over tijdregistratiesystemen.

REALTIME INZICHT
Uw Safescan-tijdregistratieterminal communiceert via het LAN- of Wi-Fi-netwerk continu met de software op uw pc. Zo hebt u op elk moment realtime inzicht in wie er wel is en wie niet. In het geval van brand of een andere calamiteit drukt u met één muisklik een aanwezigheidsrapport af. Aan de hand hiervan kunt u direct de juiste maatregelen treffen.

EN ER IS VEEL MEER…
Naast de functies voor realtime rapportage biedt onze geavanceerde tijdregistratiesoftware u ook een scala aan overzichts- en beheertools. Zo kunt u per afdeling en per medewerker dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse of periodieke rapporten genereren. Maar ook kosten, gewerkte uren, overwerk en verzuim bijhouden, werkroosters opstellen en de gegevens downloaden als Excel-spreadsheet of exporteren naar uw salarisadministratiepakket. De krachtige database, de automatische back-upfunctionaliteit en de ondersteuning voor meerdere terminals maken onze tijdregistratiesoftware helemaal af. U bespaart tijd en geld, en profiteert van waardevolle, bruikbare gegevens.

IN EEN PAAR EENVOUDIGE STAPPEN KLAAR VOOR GEBRUIK
Installeer de TA-8035 met de meegeleverde muursteun, maak verbinding met uw LAN- of Wi-Fi-netwerk en open de tijdregistratiesoftware op uw pc. De terminal wordt binnen enkele minuten automatisch gedetecteerd. Voer nu de gegevens van uw medewerkers in en uw tijdregistratiesysteem is klaar voor gebruik. Zo gemakkelijk is het.

Delen via:

Lees verder

Contact
close

Een persoonlijk gesprek

U kunt een Staples-accountmanager bellen op het volgende nummer:

088 45 45 700

U kunt ook het onderstaande formulier invullen. Eén van onze accountmanagers zal dan snel contact met u opnemen.

Get Help NL

Form
Submit