‘Design is a funny word. Some people think design means how it looks. But, of course, if you dig deeper, it’s how it really works.’- Steve Jobs
Work better by design is de laatste paper vanuit het intellectueel leiderschap van Leitz om het essentiële en groeiende belang van ‘design’ in de zakelijke wereld te benadrukken.
Design is veel meer dan “styling” zoals het soms oppervlakkig wordt gezien. Het gaat over product design, een bredere benadering van het vinden van een oplossing rondom de behoeften van de consument en het volledig benutten van de ervaring tot het omzetten van handel en werkplekken. Design heeft ook invloed op productiviteit, creativiteit en de kosten van een product en het gebruik ervan. Deze White Paper onderzoekt hoe design vooral een impact heeft op werk, werkplekken en de kantoorartikelindustrie. U kunt hieronder een gratis exemplaar downloaden van Staples Advantage.
Deze White Paper by Leitz is geschreven en onderzocht door Andrew Corsthwaite, de Planning Director van de BLAC Agency in Londen en met aanzienlijke input van de designers Nina Saller van xbeyonds en Wolf Leonhardt van ipdd.
U kunt een Staples-accountmanager bellen op het volgende nummer:
088 45 45 000
U kunt ook het onderstaande formulier invullen. Een van onze accountmanagers zal dan snel contact met u opnemen.